سایت در حال بارگزاری ست، لطفا شکیبا باشید
محصولات بهداشتی ومصرفی هتلها
  • 1400/01/10

محصولات بهداشتی ومصرفی هتلها

سایت تخصصی مهران میر : کارشناس خدمات هتلداری

حامی : محصولات هتلی شایسته (مدیر عامل : مسعود شایسته )تولید کننده محصولات بهداشتی هتلها و مراکز گردشگری کشور

تاریخچه دمپایی

دمپایی ها یکی از قدیمی ترین کفش هایی است که توسط انسان ها مورد استفاده قرار گرفته است. دمپایی به اصطلاح کفش راحت است و به طور کلی هر کفش سبک و راحت را می توان در دسته بندی دمپایی ها قرار داد. قدیمی ترین دمپایی ها از جنس پارچه ساخته می شدند و برای محافظت از انگشتان پا  قسمت جلویی این دمپایی ها به صورت بسته بوده است. دمپایی های پارچه ای بیش از 10 هزار سال قدمت دارند. انسان ها در قدیم با استفاده بند دمپایی را به پاهای خود متصل می کردند. اعراب نیز در گذشته از یک نوع دمپایی که کف این دمپایی ها به صورت صاف ساخته می شدند، استفاده می کردند. درگذشته پوشیدن کفش در مکان های مذهبی و مقدس نوعی بی احترامی محسوب می شده و امروز  نیز در برخی ادیان شاهد این عمل هستیم که وقتی افراد قصد دارند به مکان مقدسی وارد شوند ابتدا کفش های خود را در می آورند. کشیشان و کسانی که در معابد نیز فعالیت می کنند از برخی دمپایی های چوبی استفاده می کنند. در شرق کره زمین به خصوص کشور های آسیایی افراد قبل از ورود به ساختمان کفش های خود را در می آورند حال چه این ساختمان مقدس باشد یا نباشد، اکثر افرادی که در آسیا زندگی می کنند این عمل را نوعی احترام به آن مکان می دانند.

دمپایی هتلی یکبار مصرف

 کاربرد های فراوانی دارد، به طور مثال شاید شما هم سفر به مناطق جنوبی را در فصل تابستان تجربه کرده باشید در فصل تابستان به دلیل گرما هوا، پوشیدن کفش در طول سفر شما را کلافه خواهد کرد، اما جای نگرانی نخواهد بود دمپایی هتلی یکبار مصرف مشکل شما را حل کرده است این دمپایی ها به دلیل زیبایی که در طراحی آنها وجود دارد و همچنین نرمی و راحتی این دمپایی ها به شما کمک خواهد کرد تا سفری خاطره انگیز داشته باشید. با پوشیدن دمپایی هتلی یکبار مصرف در طول سفر می توانید به راحتی در مکان های مانند: لابی هتل ها، ، پارک های اطراف هتل، محوطه های هتل، استخر هتل( نوع پلاستیکی ) و … از این دمپایی های استفاده کنید

.  این دمپایی ها در هتل ها و مسافرخانه بسیار پر کاربرد هستند زیرا از نظر بهداشتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. جنس این دمپایی ها عمدتا از پارچه اسپاند باند است و در مقابل کیفیت عالی آنها قیمت بسیار مناسب دارند.  مدیران موفق هتل ها، مسافرخانه، بیمارستان ها و… انجام می شود. یکی از جذابیت های این دمپایی ها امکان چاپ لوگوی هتل، بیمارستان و یا هر مکان دیگری بر روی آنها است. با انتخاب این دمپایی ها راحتی و زیبایی را به پا هایتان هدیه دهید. دمپایی های هتلی در رنگ های مختلفی تولید می شوند.

چرا باید از دمپایی استفاده کنیم؟

بعد از یک روز طولانی پرکار، آرامش بخشیدن به بدن یک برنامه عالی است، با این حال تا زمانی که به رختخواب بروید برای انجام کار های خود مجبور خواهید بود تا روی پا های خود برای مدت زمان طولانی بایستید، بنابراین احتمال بیماری های مانند واریس پا در شما زیاد خواهد شد اما شما می توانید با انتخاب یک جفت دمپایی مناسب که از ویژگی های استاندارد برخوردار است استفاده کنید و خطر این بیماری ها را تا حد ممکن در پاهای خود کاهش دهید ، اهمیت دادن به پاها امری بسیار مهم و ضروری است همانطور که شما زمانی که به سر کار می روید . کفش مناسبی را می پوشید تا پا های شما را در طول روز اذیت نکند در خانه نیز باید همین روند را ادامه دهید و در خانه نیز دمپایی مناسبی را انتخاب کنید و از پا های خود محافظت کنید تا از درد در ناحیه پا  جلوگیری کنید. با حفاظت از پا های خود از زندگی لذت بیشتری را ببرید.

جنس دمپایی هتلی یکبار مصرف

  معمولا از جنس اسپاند باند تولید می شوند اما این دمپایی ها از جنس های مانند: پارچه، اسفنج و … نیز تولید می شوند. دمپایی دمپائی  یکبار مصرف به سه صورت:  1:یک لایه، 2:سه لایه  و3: حوله ای  تولید و در سراسر مراکز گردشگری و هتلداری کشور  عرضه می شود. از دمپایی های هتلی یکبار مصرف می توان در خانه بر روی فرش نیز استفاده کرد. برخی از این دمپایی ها از جنس حوله درست می شوند، از مزیت این دمپایی های حوله ای می توان به نرمی، لطافت، زیبایی و … اشاره کرد. این دمپایی ها مخصوص خانم ها و آقایان شیک پوش است که دوست دارند در خانه دمپایی های زیبا و بسیار شیک بپوشند، همچنین شما می توانید با انتخاب رنگ این محصولات در هنگام سفارش دمپایی خود را با  لباس های داخل خانه تان ست کنید یا حتی دمپایی خود را با دمپایی همسرتان ست کنید تا در خانه هم مانند بیرون یک زوج شیک پوش باشید. لطافت، نرمی و راحتی از مهم ترین مزیت های این محصولات هستند که این ویژگی ها باعث شده است که دمپایی هتلی یکبار مصرف در سال های اخیر به یکی از محصولات با کیفیت، محبوب و پرفروش در بین محصولات هتل ها، بیمارستان ها، محصولات بهداشتی و …  تبدیل شود.

انواع دمپایی هتلی یکبار مصرف

دارای انواع مختلفی است برخی از انواع این دمپایی ها و مکان های مورد استفاده از آنها به صورت زیر هستند :

دمپایی های یکبار مصرف از جنس فوم:

از این دمپایی ها در آرایشگاه های بانوان بیشتر استفاده می شود. این دمپایی ها بسیار زیبا و ظریف طراحی شده اند. از این دمپایی ها تنها یک بار استفاده می شود و عمدتا به صورت جلو باز تولید می شوند. این دمپایی ها به شما کمک می کند تا در آرایشگاه ها برای مدت زمان طولانی  منتظر بمانید و به تمام کار های خود برسید بدون آنکه دردی در ناحیه پا احساس کنید. با این دمپایی ها زیبا دیگر نگران پا درد نباشید و تنها به زیبایی خود فکر کنید و به راحتی، برای مدت زمان طولانی در مقابل آیینه به خود نگاه کنید و از چهره خود لذت ببرید.

  1. دمپایی های حوله ای:
  2. این دمپایی ها دارای جنس نرم و لطیف هستند. دمپایی های حوله به دلیل ضخامت زیادی که دارند از قدرت جذب آب بالایی برخوردار هستند، بنابراین بعد از حمام با استفاده از این دمپایی ها دیگر نگران خیس شدن فرش یا کف پوش خانه خود نباشید و به راحتی در خانه حرکت کنید و به کار های خود برسید این دمپایی ها هم به صورت مردانه و هم به صورت زنانه تولید می شوند. دمپایی های حوله ای در هتل ها، خانه ها و … استفاده می شوند.
  3. دمپایی های از جنس پلاستیکی:
  4.  عمدتا جنس دمپایی های یکبار مصرف از جنس پلاستیکی است. از این دمپایی ها در بیمارستان ها، مسافرخانه ها، هتل ها و … استفاده می شوند.

:اصل و منبع کل مطلب :کالا هتل WWW.KALAHOTEL.IR